Marketing Oriented City Development

Authors

  • Fatime Barbara Hegyi SZE, Multidiszciplináris Társadalomtudományi Doktori Iskola, Győr

DOI:

https://doi.org/10.17649/TET.21.3.1127

Keywords:

városfejlesztés, marketingorientáció, versenyképesség, stratégia elemzés, fejlesztés, kommunikáció

Abstract

A tanulmány bemutatja mindazon tényezőket, amelyek hatékonnyá és eredményessé teszik a marketingorientált városfejlesztést. Mindehhez kidolgozza a marketingorientált városfejlesztés elméleti modelljét (MOVE), melynek helyes allcalmazása keretet biztosít a város vezetése számára a település versenyképességének kialakításához és növeléséhez a város piacon történő meelenítésén keresztüL A modell segítségével látható, hogyan kerül piacra a város, milyen vezetési szemlélettel és gyakorlattal valósítható meg egy olyan típusú településfejlesztési gyakorlat, amely a piaci igényeket sikeresen képes követni és szolgálni. Egy olyan alkalmazható elméleti modell kialakítása a cél a településfejlesztés területén, amelynek helyes alkalmazása hozzájárul a település versenyképességének kialakításához és fenntartásához.

Author Biography

Fatime Barbara Hegyi , SZE, Multidiszciplináris Társadalomtudományi Doktori Iskola, Győr

PhD Hallgató

Downloads

Published

2007-09-01

How to Cite

Hegyi, F. B. (2007) “Marketing Oriented City Development”, Tér és Társadalom, 21(3), pp. 129–141. doi: 10.17649/TET.21.3.1127.

Issue

Section

Snapshots

Most read articles by the same author(s)